به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران فیمنا؛ مشترکان سرویس های نامحدود اینترنت مخابرات منطقه تهران از پرداخت نشدن خسارت قطعی چند روزه سرویس اینترنت گلایه دارند.

مشترکان سرویس های نامحدود این شرکت اعلام می‌کنند: «در آخرین روزهای سال ۹۵ و اولین روزهای سال ۹۶ سرویس اینترنت نامحدود مخابرات تهران دارای اختلال شدید و در برخی روزها قطعی کامل بود که اپراتورهای پاسخگوی شرکت نیز بروز اختلال را تأیید کرده‌اند. »
این دسته از مشترکان معتقدند شرکت باید بابت روزهای قطعی جبران خسارت‌ کند و روزهای جایگزینی را در نظر بگیرد.
تا کنون اعلامی از سوی شرکت درباره جبران خسارت اعلام نشده است./فارس