معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نظارت و کنترل ۲۴ ساعته مرکز مانیتوریگ شبکه ارتباطات کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: اپراتورهای مخابراتی و ارتباطی ملزم به ارائه سرویس با کیفیت و پاسخ دهی به مشترکان شده اند.
a5db31e331b34ecab4381186794529baحسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مناطق مانیتورینگ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ایام نوروز ۹۳ در شیفت کامل به سر می برد، اظهار داشت: تمامی عملکرد سرویس دهی اپراتورهای موبایل، تلفن و اینترنت مانیتور و نظارت می شود تا کاربران در این ایام سرویس خوب و با کیفیتی را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت و مخابرات ملزم به ارائه سرویس با کیفیت و پاسخ دهی به مشترکان شده اند تاکید کرد: مراکز پاسخگویی این اپراتورهای به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات مردم خواهد بود.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد: شیفت های تلفنی پاسخگویی به مشکلات مردمی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت ۲۴ ساعته فعال است و چنانجه مشترکان مشکلاتی در زمینه برقراری ارتباط و کیفیت خدمات دسترسی داشتند می توانند شکایت و مشکل خود را علاوه بر اطلاع به اپراتورهای مربوطه، به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شماره ۱۹۵ نیز اعلام کنند.
رضوانی تصریح کرد: در پایان تعطیلات نوروزی عملکرد اپراتورهای ارتباطی در این ایام ارزیابی شده و اطلاع رسانی می شود.