وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن تاکید بر چابک سازی ساختار شرکت پست، استفاده‎ی بهینه از امکانات و ظرفیت‎های موجود و صرفه جویی در هزینه‎ها را در نیل به اهداف پیش رو بسیار اساسی برشمرد.

 به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران “فیمنا” به نقل از سیتنا، روابط عمومی شرکت پست از برگزاری جلسه‎ای با حضور دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد شرکت پست خبر داد که در این جلسه مهندس مهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت پست، ضمن ارائه‎ی گزارشی از فعالیت‎های سال ۹۲ این شرکت، کلیات برنامه‎ی امسال و سال آتی شرکت تحت امرش را تشریح کرد.

69698696_0 در ادامه‎ی این جلسه، دکتر واعظی توجه ویژه به بحث آموزش کارکنان در سطوح مختلف را به عنوان یکی از ارکان تعالی سازمانی عنوان کرد و انجام آموزش های مهارت محور در جهت انجام فعالیت های جدید را ضروری خواند.

 وی در خصوص خدمات نوین پستی، بیان داشت: پست باید با نوآوری و خلاقیت در جهت ایجاد خدمات متعدد و دارای ارزش افزوده برنامه ریزی اصولی نماید.

 دکتر واعظی افزود: نیازهای جامعه رو به تغییر است و شبکه باید با شناسایی آنها به ایجاد سرویس های جدید، کارآمد و بازاریابی و فروش هدفمند بیاندیشد.

 وزیر ارتباطات در ادامه توجه به اطلاع رسانی فراگیر و همه جانبه سرویس های پستی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: نیاز امروز شبکه پستی اطلاع رسانی وسیع و ماندگار از سرویس های پستی است؛ به نحوی که موجب شناخت هموطنان از خدمات این نهاد و استفاده بیشتر از آنها شود.

 دکتر واعظی ارتقای کیفیت خدمات را مهم‌ترین دغدغه پست ذکر کرد و گفت: باید تفکر تجاری و اقتصادی را به تمام سطوح مجموعه تسری دهیم.

 وی سپس به نقش پست به عنوان درگاه ارایه خدمات و رابط امن بین دولت و مردم اشاره و خاطرنشان کرد: سرعت و اعتماد دو مولفه اصلی در ارایه خدمات به شمار می رود و با تقویت این دو مولفه و سازماندهی و برنامه‌‌ریزی منسجم، پست می تواند نقش رابط بین تمامی سازمان‌ها و موسسات دولتی و مردم را به نحوی مطلوب ایفا نماید.