به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران فیمنا؛ اسدی سخنگوی سازمان تنطیم مقررات رادیویی در برنامه روی خط شبکه خبر در رابطه با لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده، اظهار کرد: در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باید شرایط لغو عضویت و مبلغ دریافتی از مشترکان اعلام شود که در غیراینصورت مصداق خلاف بوده است.

وی بیان کرد: برای ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکان سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۹۵ راه‌اندازی شده که در صورت اعلام لغو از سوی مشتری و دریافت دوباره پیامک ارزش افزوده و تبلیغاتی می‌توان مراتب را در این سامانه اعلام کرد.
اسدی تاکید کرد: در صورتی که مبلغی بدون اطلاع مشترکین یه حساب آن‌ها منظور شده، افراد می‌توانند موضوع را در سامانه به ثبت برسانند تا به این موضوع رسیدگی شود./العالم