در ماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوان یکی از مردمان خوب شهر خود می دانید،عکس سلفی گرفته و با شرکت در کمپین مجازی بانک شهر برنده جایزه شوید.

به گزارش تهرانوند به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در ماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوانی یکی از مردمان خوب شهر خود می دانید، عکس سلفی گرفته در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام به آدرس shahrbankofficial عضو شوید و عکس را به همراه یک متن ۴۰ کلمه ای درخصوص علت خوب بودن فرد مورد نظر از طریق Direct در اینستاگرام ارسال کنید.

بر این اساس، عکس شما پس از دارا بودن شرایط و رعایت کامل شئونات اسلامی در صفحه رسمی کمپین #مردمان_خوب_شهر منتشر می شود.

تا پایان بیستمین روز ماه مبارک رمضان(٢۵خردادماه) فرصت دارید تا در این کمپین شرکت کنید، سپس بر اساس تعداد لایک های پست شما، سی پست که بالاترین لایک را داشته باشند در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام مجدد بازنشر می شوند و تا پایان ماه رمضان باز فرصت افزایش لایک بین آن سی پست وجود خواهد داشت.

در عید فطر نیز اهدای جوایز از طریق Live اینستاگرام بانک شهر به صورت زنده انجام خواهد شد و سه نفر اول سه دستگاه گوشی ۷ Apple iPhoneهدیه خواهند گرفت. همچنینی به هرکدام از٢٧نفر باقیمانده نیز یک کارت هدیه ١,٠٠٠,٠٠٠ریالی اهداخواهد شد.

این تمام ماجرا نیست! زیرا از بین همه شرکت کننده ها در کمپین #مردمان_خوب_شهر به دو نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه دو بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس به همراه یک نفر همراه داده خواهد شد و شرکت کنندگان در این کمپین شانس این را دارند تا در قرعه کشی یک عدد کارت هدیه ۵۰۰۰۰۰۰ ریالی برنده شوند.

در پایان ماه مبارک رمضان نیز به مرور تمامی عکس های شرکت داده شده در کمپین #مردمان_خوب_شهر به صورت کتاب هایی در شعب بانک شهر منتشر خواهند شد؛که نوبت چاپ آنها در اینستاگرام و کانال تلگرام بانک شهر متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

شرایط عمومی ارسال عکس و متن:

– عکس های ارسالی باید واضح بوده و دارای شئونات اسلامی کامل باشد.

– شرکت کنندگان بایستی حتماً عضو صفحه اینستاگرام بانک شهر باشند.

– شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس خود و نسبت کسی که از او عکس گرفته اند را ارسال نمایند.

– متن ارسالی شرکت کنندگان باید حداکثر ۴۰ کلمه (بدون احتساب حروف اضافه و ربط) باشد و موضوع آن باید در خصوص دلیل خوب بودن فرد مورد نظرباشد.

– عکس های ارسالی می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد.

– عکس های ارسالی باید خام بوده و نباید در هیچ یک از نرم افزار های گرافیکی ویرایش شده باشد.

– متن های ارسالی نیز باید در چهارچوب قوانین کشور و با رعایت شئونات اسلامی نوشته شود.

– اجرای این کمپین بر اساس معرفی مخاطبان بوده و هر گونه سو استفاده و مشکلات احتمالی بر عهده شرکت کنندگان خواهد بود. بانک شهر در خصوص معرفی چهره ها و متن ها مسئولیتی ندارد.